دانلود نوحه ( غیر مستقیم)

 

حاج حسین خلج 

روضه ورود کاروان به کربلا 

کجا آخر مارو آوردی سالار زینب 

عمه سادات دل بی قراره  

کاروانی که اسمش کاروان بهشته ( واحد )  

رسیده از راه صدای پای ماه محرم ( شعرخوانی )  

از ره رسیده بوی محرم  

 میون کوچه هامون عطر خدا پیچیده ( واحد ) 


 

کربلایی جواد مقدم 

محرمات میاد و میره ( شور )  

 دوباره مدهوش و مست و سرخوش ز عطر جانانم ( واحد )  

خودتم می دونی همیشه می خونم ( شور )

 رقیه داره عباسو چه غم داره ( شور )  

می خوام که امشب دوباره ( شور ) 

من سکینه حزینه ام سنگ غم شکست آیینه ام ( واحد )   

کس نداند رتبه والای عباس علی ( واحد )  

درس جنون می گیرم از خون خدا ( شور )  

داداش اصغرم بی تابی چرا خواهرت الهی بمیره ( واحد )  

اگه مدیون عشقه تموم تار و پودت ( شور )

 لالالا گل بابا دیگه سقا نمی تونه آب بیاره ( شور )  

 


 

حاج عبدالرضا هلالی 

عمه جون دعا کن دستمو رها کن ( شور ) 

دارم کمی برای خودم مرد می شوم ( واحد )  

از ابر چشمم باران گرفته ( واحد )   

 قدم به قدم اومدم با قامت خم اومدم ( شور )  


 

حاج مهدی سلهشور 

 روضه ورود کاروان به کربلا  

 با شور عشق و دعا اومد به دشت بلا  

در نوای نینوا شد هر لبی غرق نوایی 

مگه تو اقیانوس غم رفتی ( واحد ) 

 زندگی کائنات بسته به موی حسین ( واحد ) 

بازم دلم پر از غمه آقا آقا ( شور )  

روضه حضرت رقیه (س) 

با آه و اشک روون واست می گیرم زبون  

 شب سوم محرم یا عزای فاطمیه است ( زمینه )  

خورشید زخمی حرم بابا ( واحد )  

 حضرت نورالهدی یا حسین ( واحد )  

بازم دلم پر از غمه آقا آقا ( شور )  


 

نزار قطری 

إرحم رقیه 

أم البنین 

یاعبدالله  

علی أکبر ( فارسی  

 حسین جانم ( فارسی )  


  

حاج سلیم موزن زاده 

 قسمت اول ( روضه )  

قسمت دوم ( سینه زنی )  

قسمت سوم ( سینه زنی )  

قسمت چهارم ( شعرخوانی )  


  

حسین سیب سرخی 

در این کوفه میون این مردم ( زمینه )  

 سفیر پور زهرایم ( واحد )  

ما را درست لحظه آخر رسانده اند ( واحد )

 بالروح بالدم لبیک یا ثارالله ( واحد )  

فضای دل من حرم با صفاته ( شور ) 

 ای وای علی اکبرم ( زمینه )  

 دوباره باز مستم و بی دلم ( شور )  

خدا امشب دل پریشونه ( واحد )  

غصه دلم رو نشونه گرفت ( شور )  

خدا قلبم ماه محرم ( شور )  

من وارث غم حسن هستم ( زمینه )

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد